تقاطع «شهیدان یغمور» حادثه خیزترین محور شیراز را به سمت ایمنی برده است

دودمان گفت: افتتاح تقاطع «شهیدان یغمور» در شیراز، حادثه خیزترین محور شیراز را به سمت ایمنی برده است و از سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در تحقق انسان محوری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (شنبه 3 آبان) در آئین افتتاح تقاطع «شهیدان یغمور» در شیراز گفت: افتتاح این تقاطع، اقدامی برای رضایتنمدی مردم و از سیاست های شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در تحقق انسان محوری است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در سیاست های کلان شهری، پروژه های عمرانی شاخص مهم مدیریت شهری و انسان محوری به شمار می روند.

وی اضافه کرد: در سیاست های کلان ما، پروژه های عمرانی، اثربخشی آنها و رضایت مرد مهم است که شعار انسان محوری را محقق می کند.

دودمان با اشاره به وضعیت کمربندی شیراز بیان کرد: این کمربندی همواره شرایط غیر ایمن برای مردم داشته و مردم درخواست های عدیده برای تامین ایمنی آن از شورا و شهرداری شیراز داشته اند تا ایمنی پنج شهرک حاشیه کمربندی تامین و به محور درون شهری تبدیل شود.

وی تاکید کرد: افتتاح تقاطع «شهیدان یغمور» در شیراز، حادثه خیزترین محور شیراز را به سمت ایمنی برده است و گرچه وظیفه راه و شهرسازی بوده اما شورا و شهرداری با تلاش سه ساله با هدف حفظ جان شهروندان موفق به افتتاح آن شده اند.

 

دودمان با اشاره به لزوم توجه بیشتر به کمربندی شیراز گفت: نیاز داریم در سایر محورهای کمربندی جنوبی شیراز نیز اقدامات لازم و تکمیلی به انجام برسد تا تحقق انسان محوری بیشتر تقویت شود.

کد خبر 986482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha