افزایش ایمنی تردد در شهرک های جنوبی شیراز به صورت رفت و برگشت

صالحی گفت: افزایش ایمنی تردد در شهرک های جنوبی شیراز به صورت رفت و برگشت با احداث تقاطع «شهیدان یغمور» به عنوان هدیه خوب شهرداری شیراز در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل صالحی»، امروز (شنبه 3 آبان) در آئین افتتاح تقاطع «شهیدان یغمور» در شیراز گفت: این تقاطع، بلوار «باهنر جنوبی» را از محور کمربندی به شهرک های جنوبی و شهرک «فرهنگیان» متصل می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: در سنوات گذشته شاهد وقوع تصادفاتی در این محور به دلیل تردد شهرک ها بوده ایم که اجرای این تقاطع غیر همسطح در انتهای «باهنر جنوبی» برای حفظ جان شهروندان ضروری بود.

وی اضافه کرد: این تقاطع با توجه به مشکلات موجود با همراهی و همکاری مطلوب پلیس راهور محقق شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

صالحی با اشاره به ویژگی های این تقاطع بیان کرد: تقاطع «شهیدان یغمور» در شیراز به صورت عرشه بتنی به مساحت پنج هزار و 900 متر اجرا شده و حدود یک هزار و 200 متر رمپ در هر قسمت دارد.

وی افزود: تملک بزرگی به همت شهرداری منطقه چهار و 9 شیراز برای اجرای این تقاطع انجام شده است که افزایش ایمنی تردد در شهرک های جنوبی شیراز به صورت رفت و برگشت را به عنوان هدیه خوب شهرداری شیراز در اختیار شهروندان می گذارد.

صالحی اضافه کرد: از سازمان عمران، مهندسان، کارگران، پلیس راه و راهور، کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز، شورای ترافیک و ... که در سرما و گرما برای به مر رسیدن پروژه تلاش کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری شیراز برای به ثمر رساندن کارهای بزرگ عمرانی کمر همت بسته است و خواستار همراهی دیگر دستگاه ها مانند اداره های آب، برق و مخابرات برای جابجایی تاسیسات هستیم تا سختی کار و مدت زمان به ثمر رسیدن پروژه ها کاهش یابد.

صالحی با اشاره به سایر پروژه های اولویتی شهرداری شیراز گفت: اجرای چپ گرد هر صدرا و بزرگراه «شهید سلیمانی» از مواردی است که امیدواریم تا پایان امسال و اوایل سال آینده در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 986487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha