رشد ۹۳ درصدی صدور مجوز جهت راه‌اندازی واحدهای صنعتی در منطقه آزاد اروند

موسوی از رشد ۹۳ درصدی صدور مجوز جهت راه‌اندازی واحدهای صنعتی در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۲ مجوز برای تاسیس واحدهای صنعتی، طرح توسعه و تمدید پروانه در منطقه آزاد اروند صادر شده است.

«سیدعلی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه این منطقه در راستای طرح‌های توسعه‌ای و صدور و تمدید مجوز فعالیت واحدهای صنعتی 93 درصد رشد داشته است اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری جواز تاسیس برای فعالیت 25 واحد صنعتی صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 14 مورد بود 88 درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از صدور 13 مجوز طرح توسعه‌ای در آبادان و خرمشهر طی 6 ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این بخش نیز رشد 62 درصدی منطقه آزاد اروند در بحث مجوز طرح‌های توسعه‌ای را نشان می‌دهد به طوری که در مدت مشابه سال گذشته هشت مجوز طرح توسعه برای واحدها صادر شده است.

 

وی همچنین از تمدید 24 جواز فعالیت برای واحدهای صنعتی منطقه آزاد اروند طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد و بیان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 واحد جواز خود را تمدید کردند که در این زمینه 140 درصد افزایش داشته‌ایم.

 

موسوی تصریح کرد: این جوازهای تاسیس و طرح توسعه بیشتر در ایجاد واحدهای صنایع پایین دستی پتروشیمی، نفت و انرژی، صنایع غذایی، پلیمری، معدنی و فولادی بوده که مجموع آنها 62 مورد است.

 

کد خبر 986499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha