جهرم نیازمند ایجاد مرکز علمی تحقیقاتی در حوزه کشاورزی است

رضایی با اشاره به نیاز جهرم به مرکز تحقیقاتی حوزه کشاورزی گفت: ایجاد مرکز علمی تحقیقاتی در حوزه کشاورزی برای شهرستان جهرم در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی»، امروز (یکشنبه ۴ آبان) در جمع باغداران و کشاورزان شهرستان جهرم، گفت: از معاونت علمی ریاست جمهوری در سفر اخیرم به سیستان و بلوچستان درخواست راه اندازی یک مرکز علمی تحقیقاتی را برای شهرستان جهرم کرده ام.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهرم قطب کشاورزی بوده و باید برای این حوزه علم و تجربه را کنار هم قرار دهیم، افزود: تا ۲ هفته آینده با سفر مسئولین معاونت علمی رئیس جمهوری در جهرم سعی خواهیم کرد مرکزی برای مشاوره های علمی و عملی در حوزه کشاورزی کلید بزنیم.

 

وی با ابراز گلایه از عملکرد مرکز تحقیقات کشاورزی جهرم طی سالیان طولانی فعالیت در این شهرستان گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی که امروز در جهرم وجود دارد خروجی و کاربردی برای کشاورزان ندارد.

 

رضایی در پی در خواست امام جمعه جهرم در خصوص حمایت بیشتر مسئولین شهرستان از باغداران و سردخانه داران جهرمی بیان داشت: بنده با تمام تلاش خود از کشاورزان، باغداران و فعالین این حوزه حمایت می کنم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: معتقدم بین انبارداری و نگهداری محصول کشاورزی برای رساندن به بازار خوب و مناسب با احتکار حتما فاصله بوده و معیار و شاخص این موضوع در قانون مشخص شده است.

کد خبر 986563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha