گرامیداشت عید امامت حضرت مهدی(عج) با محوریت کانون های مساجد در فضای مجازی

حجت الاسلام شکری با اشاره به فرارسیدن سالروز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: عید امامت حضرت مهدی(عج) با محوریت کانون های مساجد در فضای مجازی گرامی داشته شد.

« حجت الاسلام شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: عید امامت حضرت مهدی(عج) با محوریت کانون های مساجد در فضای مجازی گرامی داشته شد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: آغاز ولایت و امامت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) نهم ربیع الاول است که به واقع عید بیعت دوستداران و شیعیان آن حضرت است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه درک امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) بیان کرد: هر یک از شیعیان و پیروان حضرت صاحب الزمان(عج) باید در عصر انتظار نسبت به مقام عالی و والای منجی بشریت درک و معرفت خود را ارتقاء دهند.

 

حجت الاسلام شکری ادامه داد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با بهره مندی از فضای مجازی در گروه هایی که با حضور نوجوانان و جوانان با هدف تقویت باورهای دینی و ایمانی شکل گرفته است نسبت به تبیین و ارتقاء سطح معرفت به حضرت مهدی(عج) تلاش می کنند و این عید امامت را گرامی می دارند. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز عنوان کرد: همچنین هر یک از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تبعیت از فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر فعالیت گروه های جهادی و مردمی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا و اجرای قوانین بهداشتی در این خصوص آماده و پیشگام هستند.

 

 

کد خبر 986620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha