آغاز ثبت نام کتابفروشان در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹

عبیدالله رستمی از آغاز ثبت نام کتابفروشان در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: ثبت نام در این طرح از پنجم آبان آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اعلام کرد: ثبت نام کتابفروشان در طرح پاییزه کتاب از پنجم تا پانزدهم آبانماه جاری انجام می‌شود و کتابفروشان می‌توانند در این مهلت مقرر از طریق سامانه ایننرنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خریداران می‌توانند از  ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند، افزود: هدف از اجرای طرح پاییزه کتاب رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتاب و کتابخوانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: ارائه تسهیلات به خریداران کتاب سراسر کشور در قالب یارانه خرید کتاب از دیگر اهداف اجرای طرح پاییزه کتاب به شمار می‌رود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در این طرح را تایید کنند.

 

رستمی اضافه کرد: امسال در طرح تابستانه کتاب که ۱۰ روز طول کشید، ۴۴ کتابفروشی استان کردستان شرکت کردند که در مجموع ۱۴هزار و ۳۷۶ جلد کتاب به ارزش ۹۹۶ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان در استان به فروش رسید.

 

گفتنی است؛ طرح‌های یاد شده از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ارائه می‌شود.

کد خبر 986632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha