مرحله استانی پانزدهمین جشنواره تلاوت مجلسی در قائم‌شهر برگزار می‌شود

مدانلو گفت: قاریان قرآن استان مازندران، ۲۲آبان ماه جهت کسب امتیاز برای حضور در مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره تلاوت مجلسی در قائم‌شهر به رقابت باهم می‌پردازند.

«عیسی مدانلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات استانی تلاوت مجلسی در راستای تشویق و ترغیب همگان به تلاوت قرآن کریم به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم‌شهر خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات۲۲ آبان ماه سال جاری در شرایط کرونایی با حضور قاریان برتر از سراسر استان مازندران و همراه با تمهیدات ضد کرونایی همانند فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم‌شهر با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های قرآنی در اولویت فعالیت‌های این اداره قرار دارد، خاطرنشان شد: برای دستيابی به اين امر تمام توان خود را به کارخواهیم گرفت.

 

وی، در خصوص مراحل داوری منتخبین در هر شهرستان و حضور در این جشنواره افزود: طبق مقررات و شیوه‌نامه اجرایی، قاریان برگزیده شهرستان‌های مختلف مازندران از شرق تا غرب استان، با ارزیابی‌های فنی به‌عمل‌آمده از سوی استادان و مربیان قرآنی انتخاب‌شده و برای معرفی قاری برتر در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

 

مدانلو اظهار کرد: اعضای کمیته فنی در کنار آرای عمومی حضار جلسه بر تلاوت‌های ارائه‌شده قاریان نظارت خواهند داشت.

 

وی به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و موسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد قرآنی اشاره کرد و گفت: قاریان برتر استانی پس از کسب مقام‌های برتر، جهت شرکت در جشنواره کشوری و انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی کشور ، معرفی و در سطح کشوری به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 986661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha