۸ پنل خورشیدی در بشرویه به بهره برداری رسید

قیصری با بیان اینکه هشت پنل خورشیدی در بشرویه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید، گفت: طی این دهه ۱۵۰ بسته غذایی و ۷۰۰ عدد ماسک از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان و محرومان شهرستان بشرویه توزیع کردیم.

«محمود قیصری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طی دهه وقف برنامه هایی از جمله دیدار با امام جمعه بشرویه، فرماندار این شهرستان و نشست تخصصی با دانشجویان و طلاب مدرسه علمیه بشرویه را در دستور کار داشتیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه با بیان اینکه در دهه وقف یکصد و 50 بسته غذایی از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردیم، افزود: ارزش هر بسته غذایی بالغ بر 200 هزار تومان بوده است و در این راستا مواد غذایی از جمله برنج، حبوبات و روغن تهیه کردیم.

 

وی با اشاره به توزیع ماسک طی دهه وقف امسال گفت: در این راستا 700 عدد ماسک با اعتباری بالغ بر دو میلیون تومان تهیه کردیم و بین نیازمندان و محرومان توزیع شده است.

 

قیصری به دیگر برنامه های اجرا شده در دهه وقف اشاره کرد و افزود: طی این هفته هشت پنل خورشیدی به مقدار 85 کیلواوت به صورت ویدئوکنفرانس در بشرویه افتتاح شد و برای این پنل های خورشیدی اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان هزینه شده بود.

 

 

کد خبر 986746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha