یادواره شهدای دانش آموز جزیره هرمز برگزار می شود

مسئول بسیج فرهنگیان جزیره هرمز گفت: یادوارشهدای دانش آموز جزیره هرمز با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با حضور اقشار مختلف مردم در کنار قبور شهدای این جزیره برگزار شد.

«بهروز کریمی» معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمز و مسئول بسیج فرهنگیان هرمز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، اظهار کرد: به منظور بالا بردن سطح آگاهی و بصیرت افزایی و به منظور آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و در جهت زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای دانش آموز یادواره ۱۰شهید دانش آموزی جزیره هرمز و همچنین ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: این یادواره با همکاری هسته های  بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با حمایت و پشتیبانی فرماندهی محترم سپاه شهدای هرمز  با برگزاری برنامه های متنوع وبخش اعظم آن به معرفی زندگی شهدا و بررسی وصایای آنان خواهد پرداخت.

 

وی اضافه کرد: دانش آموزان باید بر این امر واقف باشند که آرامش فعلی جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و باید قدر آنان را بدانند و همواره یاد شهدای دانش آموز را گرامی بدارند.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمز بااشاره به اینکه حرکت در مسیر آرمان های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش آموزان قرار گیرد افزود: در دوران کنونی پاسداری از این دستاوردها تنها با الگوگیری دانش آموزان از ارزش ها و آرمان های شهدا امکان پذیر است.

 

کریمی تصریح کرد: اگر بتوانیم جایگاه شهدای دانش‌آموزی را به درستی در بین جوانان معرفی کرده و بشناسانیم به طور حتم دشمنان جایگاه خود را می‌شناسند و جرات نمی‌کنند که حتی یک نگاه چپ به کشورمان داشته باشند که به همین منظور نیاز است در این زمینه تعاملات همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

 

وی گفت: این مراسم روز پنجشنبه هشتم آبان ماه همراه با اقامه نماز مغرب وعشا در گلزار شهدای جزیره هرمز برگزار می شود.

 

کریمی در پایان بیان داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری استاد حوزه علمیه و از سخنرانان برجسته کشور برگزار میشود

کد خبر 986837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha