می خواهیم در طرح «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» جلودار خدمت به ایتام باشیم

معصومی گرجی از اعلام آمادگی حوزه هنری مازندران برای پیوستن به طرح«هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» خبر داد و گفت: پیرو شرکت در این طرح قصد داریم با حضور هنرمندان متعهد به ایتام کمک کنیم حتی با جیب خالی و بضاعت کم، جلودار در خط کمک به نیازمندان باشیم‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،  « مهدی معصومی گرجی» امروز(5آبان) در نشست مدیران کل دستگاه های دولتی و خصوصی استان مازندران که با محوریت اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» برگزار شد، با اشاره به اینکه هنرمندان در هر عرصه‌ای موثر هستند، گفت: هنر حقیقتی متعالی، مقدس و نجات بخش بشریت است و می‌تواند آرامش ایجاد کند.

 

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: دنیای هنر دنیایی شیرین و متعالی است باید نگاه انسانی و اخلاق‌مدار داشته باشیم تا آثار هنری موثر خلق کنیم، هنرمند در جامعه نقش‌آفرینی دارد، ما وظیفه داریم با زبان هنر آثاری تولید کنیم تا بتوانیم در این مسیر حرکت و در این حرکت انسانی شرکت کنیم.

 

وی از اعلام آمادگی حوزه هنری استان برای پیوستن به طرح«هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» خبر داد و تاکید کرد: پیرو شرکت در این طرح قصد داریم با حضور هنرمندان متعهد به ایتام کمک کنیم حتی با جیب خالی و بضاعت کم، جلودار در خط کمک به نیازمندان باشیم‌.

 

معصومی گرجی تصریح کرد: همه ما انسان و هم‌نوع هستیم، به برخی از افراد که بضاعت کمی دارند باید کمک کنیم، ما در مسیر هنر سعی می کنیم از هنرمندان حمایت کنیم تا اثری که تولید می‌شود در جامعه اثر بگذارد، باید در مسیر درست حرکت کنیم.

کد خبر 987025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha