آغاز اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی اصناف  در خرمشهر

پروین از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی اصناف خرمشهر خبر داد و گفت: این طرح به منظور پیشگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس از امروز به مدت ۱۰ روز در این شهرستان اجرا می‌‌شود.

«هنگامه پروین» امروز (دوشنبه ۵ آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی از اصناف خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت بازرسی ویژه ضربتی بهداشتی در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی با مشارکت اداره اماکن نیروی انتظامی و واحدهای اجرایی شهرداری خرمشهر در حال اجرا است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر مدت زمان اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی از بازار این شهرستان را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این طرح در مرحله اول به کسبه‌ و بازاریان آموزش و نکات بهداشتی یادآوری و در صورت تدوام عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین عرضه قلیان و مواد غذایی در محیط بسته پلمب خواهند شد.

 

پروین بر لزوم بازرسی و نظارت بر دستفروشان بازارهای خرمشهر تاکید کرد و ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته ۹۵ درصد دستفروشان بازارهای خرمشهر به ویژه بازار روز این شهر آموزش‌های لازم برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ارائه شده است.

 

وی خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی بازاریان و شهروندان خرمشهر شد و تصریح کرد: شهروندان، کسبه و اصناف باید دستورالعمل ستاد کرونا را جدی بگیرند.

 

کد خبر 987036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha