حماسه آفرینی شهید محمدحسین فهمیده برای دانش آموزان اسطوره و الگوی ایمانی است

کاظمی با اشاره به اهمیت جایگاه شهید محمدحسین فهمیده در فرهنگ ایثار و شهادت گفت: حماسه آفرینی شهید محمدحسین فهمیده برای دانش آموزان اسطوره و الگوی ایمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا کاظمی» طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان به مناسبت هفته بسیج در منزل شهید محمدحسین و داود فهمیده که عصر دوشنبه ۵ آبان انجام شد گفت: حماسه آفرینی شهید محمدحسین فهمیده برای دانش آموزان اسطوره و الگوی ایمانی است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: ثمره درخشان شهیدان فهمیده به واسطه خانواده ای فهیم، مومن و معتقد است که در دل آن این ۲ شهید والامقام پرورش و رشد یافتند.

 

وی ادامه داد: شخصیت والا و بی نظیر شهید حسین فهمیده در سن ۱۳ سالگی و آن حماسه آفرینی که خلق کرده در بیان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به خوبی نشان داده می شود آنجا که امام خمینی(ره) از این نوجوان به عنوان رهبر یاد می کنند.

 

برپایی جشنواره لاله های روشن در ۴۰ هزار مدرسه سطح کشور

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: پنجشنبه هفته جاری همزمان با برپایی جشنواره لاله های روشن در ۴۰ هزار مدرسه سطح کشور، آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده در بهشت زهرا سلام الله علیها برپا می شود.

 

کاظمی اظهار کرد: دوران دفاع مقدس فرصت افتخار آفرینی ۳۶ هزار شهید دانش آموز از جای جای ایران اسلامی است و امروز باید با الگوبرداری از این شهداء فرهنگ ایثار و شهادت ترویج و تبیین پیدا کند.

 

به گفته وی نگاه تربیتی و حماسی به جایگاه شهداء دانش آموز به ویژه شهید محمدحسین فهمیده فرصت موثری برای الگوسازی رفتاری و ایمانی برای دانش آموزان است.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت شهید محمدحسین فهمیده، پوستری از این شهید ارزشی در برنامه شاد بارگذاری می شود.

 

 

 

کد خبر 987053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha