سرود «عید بیعت» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان گفت: سرود «عید بیعت» به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سرود «عید بیعت» توسط  گروه سرود 14 نفره متشکل از نوجوانان مسجدی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با اشاره به اینکه این سرود به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) تولید شده است، افزود: سرود «عید بیعت» به همت نوجوانان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تهیه و تولید شده که شعر آن سروده «روح الله قناعتیان» از شاعران و مداحان اهلبیت (ع) بوده است.

 

وی با اشاره به اهداف تولید این سرود، عنوان کرد: تلاش این بود که با بهره مندی از ابزار هنر، ضمن گرامی داشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، در قالب فعالیت هنری مسجدمحور، فرهنگ مهدویت و انتظار را از گذرگاه هنر و ادبیات به نمایش بگذاریم.

 

گواهیان با اشاره به عوامل تولید این سرود نیز گفت: کار تصویربرداری این اثر در گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده و کارگردانی آن بر عهده «عارف بهادریان» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این اثر توسط «رضا رحمانی» و «عباس رحمانیان» تصویربرداری شده است، گفت: همچنین تنظیم و میکس این سرود نیز با تلاش «علیرضا مصلی نژاد» انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با اشاره به اینکه آهنگ اثر «عید بیعت» به وسیله «آریا خسروی نژاد» ساخته شده است، گفت: نوازندگان این اثر نیز «علی قناعتیان»، «حسین مصلی نژاد»، «یونس طالب پور»، «علیرضا مصلی نژاد»، «رضا محمدپور» و «امیر محمدپور» بوده است.

 

گواهیان با قدردانی از عوامل تهیه و تولید این اثر که همگی از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» هستند، عنوان کرد: زمان این اثر چهار دقیقه بوده که همزمان با سالروز به امامت رسیدن امام مهدی (عج) در فضای مجازی این کانون فرهنگی و هنری به اشتراک گذاشته شده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 987105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha