استقبال نوجوانان و جوانان از کلاس های مجازی آموزش قرائت صحیح نماز

حسین پور از استقبال نوجوانان و جوانان از کلاس های آموزشی قرائت صحیح نماز خبر داد و گفت: این کلاس های آموزشی توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شهرکرد به صورت مجازی برگزار می شود.

«محمدتقی حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تا به امروز نوجوانان و جوانان استقبال گسترده ای از برگزاری کلاس آموزشی قرائت صحیح نماز داشته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: استفاده از یکی از اساتید مجرب عضو کانون یکی از دلایل استقبال گسترده از کلاس های آموزشی قرائت صحیح نماز شده است.

 

وی اذعان داشت: نوجوانان و جوانان می توانند از طریق کانال پیام رسان گپ به آدرس ahkam_kanonmasajed@ برای حضور در کلاس های آموزشی قرائت صحیح نماز شرکت کنند.

 

حسین پور بابیان اینکه این طرح ویژه قرآن ‌آموزان ۸ تا ۱۵ سال عضو کانون ذوالفقار است افزود: آموزش مجازی قرائت صحیح نماز ادامه‌دار خواهد بود تا همه نوجوانان و جوانان عضو کانون ذوالفقار شهرک منظریه شهرکرد به طور کامل خواندن و قرائت صحیح نماز را یاد بگیرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: ویژه برنامه های متنوعی در ایام کرونا به صورت مجازی برای نوجوانان و جوانان نظیر مسابقات نقاشی، کتابخوانی و آموزش قرآن برگزار می شود.

 

کد خبر 987137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha