۸۶ درصد از دانش آموزان بشرویه به شبکه شاد دسترسی دارند

رضوانیان با بیان اینکه ۸۶ درصد از دانش آموزان بشرویه به شبکه شاد دسترسی دارند، گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۱۵۰ گوشی هوشمند و تبلت بین دانش آموزان نیازمند بشرویه توزیع شده است.

«علیرضا رضوانیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: حدود 6 هزار دانش آموز در بخش بشرویه مشغول به تحصیل هستند و 70 واحد آموزشی در این شهرستان فعالیت دارند.

 

 

رئیس آموزش و پرورش بشرویه با تاکید بر اینکه 86 درصد از دانش آموزان بشرویه از شبکه شاد استفاده می کنند، ادامه داد: متاسفانه 14 درصد از دانش آموزان بشرویه به شبکه شاد دسترسی ندارند و برای بحث تقویت آنتن دهی با مخابرات صحبت کردیم و صدا و سیما نیز اقداماتی برای رفع مشکل تلویزیون خواهد داشت.

 

 

 

وی با بیان اینکه با کمک استاندار خراسان جنوبی 150 گوشی هوشمند و تبلت به مدارس بشرویه تحویل دادیم، ادامه داد: مدارس، این تبلت ها را به صورت امانی در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهند تا بتوانند مانند دیگر دانش آموزان از خدمات شبکه شاد بهره مند شوند.

 

 

رضوانیان در ادامه بیان کرد: به دنبال این هستیم تا از ظرفیت خیرین برای تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان نیازمند این شهرستان استفاده کنیم تا دیگر هیچ دانش آموزی از بحث تحصیل عقب نماند و در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا دانش آموزان به صورت غیر حضوری مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

رئیس آموزش و پرورش بشرویه در پایان با اشاره به بحث توزیع پک تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 15 هزار نوشت افزار توسط موسسات خیریه بشرویه و 570 بسته تحصیلی دیگر نیز توسط یکی از بانک ها بین دانش آموزان نیازمند بشرویه توزیع شده است.

کد خبر 987185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha