جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در بندر آستارا برگزار شد

جشن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به همت هیئت رزمندگان پیروان عترت خواهران در محل مزار شهدای گمنام بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) مراسم جشنی به همین مناسبت در محل مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

 

«صدیقه اکرمی»با تبریک سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت صاحب الزمان(عج)،اظهارکرد: آغاز امامت حضرت مهدی (عج)  از سال ۲۶۰ هجری در سن پنج سالگی در دو دوره غیبت صغری ۶۹ ساله و غیبت کبری که تا به امروز به طول انجامیده دارای اهمیت ویژه و پیام های بسیار مهم برای شیعیان است.

 

این کارشناس علوم دینی و مذهبی افزود: انتظار موعود در ادیان مختلف وجود دارد و پیروان ادیان در انتظار روزی که جهان از عدل و داد لبریز شود روزشماری می کنند.

 

وی به فرهنگ مهدویت اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و انتقال آن به نسل جوان تداوم داشته باشد.

 

اکرمی، شناخت و معرفت كافی به فلسفه انتظار و موضوع مهدویت امام عصر (عج) را یک ضرورت غیرقابل انكار برای حفظ اصول و مبانی دین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: همه ما برای امام زمان (عج) دعا کنیم که یکی از این دعاها دعای فرج است.

 

گفتنی است، این مراسم که به همت هیئت رزمندگان پیروان عترت خواهران برگزار شد، با ویژه برنامه هایی همچون مولودی خوانی و دکلمه خوانی توسط خردسالان پسر و دختر همراه بود.

کد خبر 987191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha