کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیر قمی به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم از کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیر قمی به بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی با اعلام این خبر گفت: بانک تجهیزات پزشکی امانی  در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند با مشارکت داوطلبان و خیرین راه اندازی شده است.

 

وی بیان داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماری‌های ریوی، دستگاه‌های تنفسی یکی از نیازهای مهم و حیاتی در درمان بیماران مبتلا به کوئید ۱۹ است. برخی از بیماران مبتلا به این ویروس به دلیل درگیر شدن ریه‌هایشان نیاز به تنفس مصنوعی دارند و از این رو تامین اکسیژن مورد نیاز آنان روند درمان بیماران را تسریع و بسیاری را از مرگ نجات می‌دهد.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم  افزود: به دلیل تقاضای بالای مردم به منظور امانت گرفتن دستگاه‌های تنفسی،  یک خیر قمی در همین راستا مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال به منظور تجهیز این واحد به کپسول‌های اکسیژن، مانومتر و دستگاه اکسیژن‌ساز اهداء نمود.

 

علیمردانی ادامه داد: با رایزنی و هماهنگی با مراکز تولیدی این دستگاه‌ها، اقلام مورد نظر خریداری و در اختیار بیماران نیازمند متاثر از ویروس کرونا قرار خواهد گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ واریز نمایند و یا تجهیزات پزشکی خریداری شده یا  بلااستفاده در منازل خود را به منظور شرکت در این امر خداپسندانه به واحد تجهیزات پزشکی امانی مستقر در جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ تحویل دهند.

 

 

کد خبر 987247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha