رتبه نخست آران و بیدگل در جذب کمک های مردمی در استان اصفهان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل گفت: طی۶ ماهه نخست سال ۹۹ کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست جذب مشارکت های مردمی را در سطح استان اصفهان به خود اختصاص داد.

«حسن اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری، کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل در حوزه جذب کمک، رتبه نخست استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در حوزه مشارکت های مردمی و در سرفصل صدقات بیش از سه میلیارد و ۴۲ میلیون ریال و در حوزه اکرام ایتام و محسنین بالغ بر ۶ میلیارد ریال کمک جذب و برای نیازمندان هزینه شده است.

اسماعیلی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان نسبت به شناسایی محرومین و جذب و تخصیص کمک به نیازمندان اقدامات خوب و موثری انجام داده و با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط نامناسب اقتصادی مراکز نیکوکاری تلاش خوبی برای کمک به محرومان داشته اند.

 

رئیس کمیته امداد امام (ره)  آران و بیدگل ادامه داد: مراکز نیکوکاری آران و بیدگل با تلاش شبانه روزی و خدمات خود توانستند با جذب و هزینه مبلغ ۶۴ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال در بین ۳۱۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اصفهان، رتبه نخست را با جذب درآمد و کمک به محرومیت به خود اختصاص دهند.


اسماعیلی با قدردانی از مردم نوع دوست و خیران شهرستان آران و بیدگل که همیشه در کمک رسانی به محرومان به یاری کمیته امداد می آیند ابراز امیدواری کرد همچون گذشته در مساعدت به خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر همراه کمیته امداد باشند./

کد خبر 987253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha