احداث ۲ هزار واحد مسکونی روستایی در دلگان

فرماندار دلگان گفت: : قرار است ۲ هزار واحد مسکن محرومین و سیل زدگان تا خردادماه سال آینده توسط بنیاد مسکن در شهرستان دلگان ساخته و تحویل متقاضیان گردد.

«مجتبی شجاعی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: 100 واحد مسکن محرومین و سیل زدگان در شهرستان دلگان به بهره برداری رسید.

 

فرماندار دلگان یادآور شد: هر یک از این واحدهای مسکونی با زیر بنای 60 متر مربع با اعتباری بالغ بر 65 میلیون ساخته شده که 40 میلیون تومان تسهیلات و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض که توسط بنیاد مسکن ساخته شده است.

 

 وی با بیان اینکه در  مجموع 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این واحد های مسکن روستایی اختصاص یافته است، افزود:  تعداد 65 واحد مسکونی  به محرومین و 35 واحد مسکونی به سیل زدگان سال 98  تحویل داده شده است.

 

شجاعی تصریح کرد: از ابتدای سال 98 تا کنون ساخت 2 هزار و 833 مسکن در قالب مسکن محرومین و سیل زدگان آغاز شده که تا کنون 350 واحد به بهره برداری رسیده که امیدواریم  با روند شتاب و سرعتی که پروژه ها گرفته است تا پایان دولت شاهد بهره برداری همه طرح های مسکونی در سطح شهرستان دلگان باشیم.

 

وی افزود: قرار است 2 هزار واحد مسکن محرومین و سیل زدگان تا خردادماه سال آینده توسط بنیاد مسکن در شهرستان ساخته و تحویل متقاضیان گردد.

کد خبر 987269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha