جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان گفت: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) همزمان با نهم ربیع الاول با حضور اعضا و فعالان این کانون همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز برگزار شد.

«نوشین شایقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) همزمان با نهم ربیع الاول با حضور اعضا و فعالان این کانون همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در بین نوجوانان و جوانان اعضای این کانون از مهمترین اهداف این برنامه معنوی بود.

 

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این جشن به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری با حضور خواهران نوجوان و جوان عضو کانون برگزار شد.

 

شایقی یادآور شد: توزیع شیرینی و شکلات به صورت بسته بندی و برگزاری مسابقه انتظار و مهدویت از جمله بخش های این برنامه فرهنگی بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: جامعه پیرو ولایت و امامت است و تمامی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در راستای تحقق ظهور و فرهنگ انتظار است.

 

شایقی عنوان کرد: بهترین راهکار برای تحقق ظهور زنده نگه داشتن فرهنگ انتظار در بین اقشار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است و باید مراقب شبهه افکنی دشمنان در این خصوص باشیم.

 

کد خبر 987270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha