۵۰ پایگاه آمران سلامت  در لرستان دایر شد

رضایی گفت: با هدف آگاه سازی مردم در راستای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا ۵۰ پایگاه آمران سلامت در لرستان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « صارم رضایی» امروز(6 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح آمران سلامت، تلنگری برای آحاد جامعه در راستای مقابله با ویروس کروناست.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا خبرداد و گفت: طرح‌ آمران سلامت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی و تعامل آنان جهت مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا ‌و همچنین دستور رییس جمعیت مبنی بر استفاده از نیروهای داوطلب جوانان و امدادگران علاقه‌مند با هدف دعوت مردم به رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است.

 

رضایی با بیان اینکه تاکنون تعداد 50 پایگاه طرح آمران سلامت در استان دایر شده است، بیان کرد: در هر پایگاه طرح آمران سلامت تعداد سه نفر از اعضای جوانان و داوطلبان حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: در پایگاه های طرح آمران سلامت  علاوه بر ارائه آموزش برای مردمی که اطلاعات کافی ندارند، به عابرینی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، تذکر داده شده و به افرادی که فاقد ماسک هستند، ماسک اهدا می شود.

 

رضایی بیان کرد: جلب مشارکت های اجتماعی،  تذکر لسانی و نیز دعوت از عموم مردم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از رویکرد های این طرح است.

 

وی گفت: نیروهای فعال در طرح آمران سلامت جهت توسعه آموزش های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی، و حمایت بهداشتی، درمانی از قشر آسیب پذیرجامعه در مواجه با ویروس کرونا همکاری می کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: تلاش جمعیت هلال احمر بر کاهش ابتلای مردم استان و کمک به شبکه بهداشت و درمان است.

 

رضایی اظهار کرد: امید می رود با تلاش شبانه روزی فعالیت های این مجموعه و مشارکت مردم در کاهش میزان ابتلا به مرگ و میر تاثیر گذار باشیم و بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهیم.

 

طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشوراز پنجم آبان ماه امسال آغاز و تا پانزدهم آبان ماه اجرا خواهد شد.

کد خبر 987273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha