دلیل حرکت خبیثانه در اهانت به رسول اکرم، حضور قوی و هماهنگ جبهه اسلامی در منطقه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توطئه دشمن در ایجاد شیعه هراسی، اسلام هراسی و ایران هراسی را به واسطه ارتباط قوی و هماهنگ در منطقه دانست به ویژه آنکه اقدامات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که باعث عزت مؤمنین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، بعداز ظهر سه شنبه( ۷ آبان) در حاشیه رزمایش کمک های مؤمنانه در جمع خبرنگاران با محکومیت هتک حرمت ساحت پیامبر رحمت و مهربانی از سوی شیاطین دهر به ویژه رییس جمهور منفور فرانسه گفت: سران کشورهای خبیث غربی همیشه به ویژه پس از پیروزی انقلاب دنبال ایجاد اسلام هراسی بودند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انگیزه اصلی این اقدامات را در گشودن راه سومی که انقلاب اسلامی پیش روی ملت ها نهاد، دانست و افزود: انقلاب اسلامی راه نجات بشر را نه نظام سرمایه داری و نه کمونیست بلکه فقط در اسلام می داند و پیامبر اکرم فقط رحمت للمسلیمن نیستند بلکه رحمت للعالمین هستند.

 

 

وی توطئه دشمن در ایجاد شیعه هراسی، اسلام هراسی و ایران هراسی را به واسطه ارتباط قوی و هماهنگ در منطقه دانست به ویژه آنکه اقدامات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که باعث عزت مؤمنین شد.

 

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه رییس جمهور فرانسه طی مدتی کوتاه به بهانه آزادی بیان دو بار به ساحت پیامبر اکرم توهین کرده؛ تصریح کرد: در حالی ادعای آزادی می کنند که در حمایت از صهیونیست ها بیشترین ظلم را به مسلمین کردند.

 

 

وی تأکید کرد: به طور قطع ما این حرکت خبیثانه را محکوم می کنیم زیرا قلب بیش از یک میلیارد انسان مهربان را با اهانت به پیامبر مهربانی آزرده کردند اما بدانند با این حرکات، انسجام جبهه اسلام قوی تر و مسلمین متحدتر می شوند زیرا همه مسلمانان جان خود را برای راه پیامبر و کتاب ایشان می دهند.

کد خبر 987302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha