رشد ۶۲ درصدی مجموع درآمد کل طرح «اکرام» در استان فارس

بذرافشان گفت: مجموع درآمد کل طرح «اکرام» در استان فارس طی هفت ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 6 آبان) با اشاره به حمایت حامیان از طرح «اکرام ایتام و محسنین» در فارس به خبرنگاران گفت: در هفت ماه اول امسال، این حامیان با کمک742 میلیارد و 929 میلیون 101 ریالی به یاری فرزندان معنوی خود شتافتند.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: در حال حاضر 106 هزار و 332 نفر حامی نیکوکار در فارس از 25 هزار و 173 نفر فرزندان معنوی خود حمایت می کنند، که از این میان 9 هزار و 684 فرزند به طرح «اکرام ایتام» و مابقی به فرزندان «محسنین» تعلق دارد.

وی اضافه کرد: هر یک از حامیان در هفت ماه گذشته 998 هزار و 126 ریال، سرانه پرداختی داشته اند و میانگین سرانه دریافتی فرزندان «ایتام و محسنین» در این مدت، چهار میلیون و 216 هزار و 133 ریال بوده است.

بذرافشان با ابراز خرسندی از افزایش حمایت حامیان از این طرح ها در فارس بیان کرد: مجموع درآمد کل طرح «اکرام» طی هفت ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 62 درصد رشد داشته است.

کد خبر 987315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha