نفرات برتر تنیس ارتش تقدیر شدند

به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی نفرات برتر مسابقات تنیس ارتش با حضور امیر سرتیپ محمودی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، امیر دریادار جعفری تهرانی رئیس هیات تنیس ارتش و نیروهای مسلح ، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، دکتر گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه و جمعی از پیشکسوتان، نفرات برتر مسابقات تنیس ارتش تقدیر و جوایز خود را دریافت کردند.

این رقابت ها در دو بخش بخش های انفرادی و دوبل اجرا شد که در بخش انفرادی کارکنان پایور آقایان سیستانی، چشم صیادان و عابدی رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند و در بخش دوبل کارکنان پایور هم آقایان آریان فرد، چشم صیادان در جایگاه نخست قرار گرفتند و آقایان مدنی، نوبری دوم و نادری، جیرودی هم سوم شدند .

در بخش انفرادی پیشکسوتان آقایان محمدی، لطفی اول و دوم و آقایان شاکری و براتی پور هم مشترکا سوم شدند و در بخش دو نفره هم آقایان حسنی سعدی، محمدی اول و آقایان لطفی، شاکری دوم و آقایان براتی پور، حسینی و بهمنی، عابدی مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند .

در پایان این مسابقات لوح یادبود و تندیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش به دکتر عزیزی و دکتر گودرزی روسای فدراسیون های تنیس و سه گانه اهداء شد .

گفتنی است، مسابقات تنیس گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی سازمان تربیت بدنی آجا با شرکت 32 ورزشکار در قالب 10 تیم و در دو بخش پیشکسوتان و کارکنان پایور به مدت 4 روز از تاریخ 30 مهرماه برگزار شد.

کد خبر 987317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha