۳ دانش آموز اصفهانی در جایزه بنیاد البرز تجلیل شدند

حجت‌الاسلام بلک با تاکید بر توجه سازمان اوقاف و امور خیریه به مباحث علمی و موسسات دانش‌بنیان گفت: از سه دانش آموز فرهیخته اصفهان در پنجاه و هشتمین جایزه بنیاد البرز تجلیل شد.

حجت‌الاسلام «محمد حسین بلک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با بیان اینکه یکی از راهبردهای جدید سازمان اوقاف و امور خیریه توجه به مباحث علمی و موسسات دانش بنیان است، اظهار کرد: اساس همه گشایش‌های آینده کشور از این پایه‌های دانش پذیری و فرهیختگی گرفته می‌شود و بنابراین باید به این امر مهم توجه ویژهای صورت گیرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان اینکه برای این امر بنیاد موقوفه البرز با هدف تجلیل از نخبگان دانشجویی و دانش آموزی در سازمان اوقاف به ثبت رسیده و امسال شاهد برگزاری پنجاه و هشتمین همایش این بنیاد در کشور هستیم، ابراز داشت: طی یک ماه گذشته پنج نفر از دانشجویان تجلیل شد و امروز نیز تجلیل از سه دانش‌آموز فرهیخته استان در دستور کار است.


حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه به هر یک از دانش آموزان برتر مورد تجلیل بنیاد البرز علاوه بر لوح افتخار و تندیس جوایز نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال اهدا می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم این دانش آموزان را در سطح دانشجویی نیز مورد تجلیل قرار دهیم.


وی گفت: دانش آموزان تازه اول راه هستند و باید بدانیم همه ما در مسیر علم ودانش همواره اول راه هستیم و مسیر ناپیموده زیادی روبروی ما است و ژرفای علم و دانش به اندازه‌ای است که هیچ غواصی نتوانسته به عمق آن دست یابد.

کد خبر 987344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha