برگزاری طرح «تلاوت نور» ویژه هفته وحدت در مسجد خشکرودبار

وحدانی گفت: برگزاری طرح «تلاوت نور» از بارزترین برنامه‌های کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار در هفته وحدت است.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با تکیه بر توان و ظرفیت بچه‌های مسجد همچون همه مناسبت‌های مذهبی ملی دیگر برای گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار جلوگیری از تفرقه امت اسلامی را مهمترین هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی از نامگذاری هفته وحدت دانست و افزود: وحدت مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین اصل در ماندگاری اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه این دین الهی است.

 

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب حرکت به سوی تشکیل امت اسلامی است گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای بیان مشترکات در بین مذاهب است.

 

وحدانی با اشاره به اینکه هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع‌الاول است تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی در فضای مجازی برای سنین کودک، برگزاری مسابقه حفظ سه سوره کوتاه برای سنین کودک و حفظ پنج سوره کوتاه ویژه نوجوانان، قرائت سوره محمد، جشن ویژه هفته وحدت و گرامیداشت 13 آبان از جمله برنامه‌های این کانون است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: برگزاری طرح «تلاوت نور» از بارزترین برنامه‌های این کانون در هفته وحدت است.

کد خبر 987367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha