برگزاری مسابقه استعدادیابی مداحی در آستارا

گلکار از برگزاری مسابقه استعدادیابی مداحی برای نخستین بار در شهرستان آستارا خبر داد.

«مهرداد گلکار» از برگزاری مسابقه استعدادیابی مداحی برای نخستین بار در شهرستان آستارا خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این مسابقه به همت کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی آستارا برگزار می شود.

 

رییس کانون مداحان بندر آستارا با بیان اینکه این مسابقه با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر رشته مداحی برگزار می شود، افزود: مسابقه استعدادیابی برای رده سنی زیر ۲۰ سال برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای شرکت در مسابقه استعدادیابی مداحی از امروز آغاز شده و به مدت یکماه ادامه دارد، تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه در روزهای سه شنبه به دفتر کانون مداحان واقع در اداره تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۱۲۸۱۳۳۱۵ تماس بگیرند.

 

گلکار گفت: مسابقه استعدادیابی مداحی آذرماه سال جاری با حضور داوران برجسته رشته مداحی برگزار می شود و پنج نفر برتر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

رییس کانون مداحان بندر آستارا از برگزاری کلاس مداحی در این شهرستان خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در کلاس های مداحی زیر نظر اساتید مداحی و قرآن در موضوعاتی همچون صوت، مقتل شناسی و تاریخ آموزش می‌بینند.

 

گلکار گفت: به شرکت‌کنندگان در دوره گواهینامه معتبر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان اعطا می شود.

کد خبر 987377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha