همکاری دستگاه های ذی‌ربط، ‌لازمه نهایی شدن پروژه باغ موزه دفاع مقدس در زنجان است

مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد از تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در استان زنجان باقی مانده است، بر ضرورت همکاری دستگاه های ذی ربط در نهایی شدن آن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان عصر سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف زیرساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس با هدف صیانت از ارزش های دفاع مقدس در زنجان احداث می شود.

 

خدابخش مرادی نافچی با اشاره به همکاری دستگاهی دی ربط در عملیاتی شدن این باغ موزه خاطرنشان کرد:باغ‌موزه دفاع‌مقدس باعث می‌شود تا نسل آینده به استقامت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع‌مقدس و نیز رشادت و پایداری زنان و مردان این مروز و بوم بیش از پیش آشنا شوند.

 

وی با یادآوری اینکه 55 درصد از نهایی شدن این پروژه باقی مانده است، افزود: مقرر شده این پروژه همزمان با کنگره 3536 شهید استان زنجان در سال آینده افتتاح شود.

 

مرادی نافچی به موضوع انشعابات این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: شرکت های خدمت رسان باید در این زمینه همکاری کنند و بحث آب باغ موزه دفاع مقدس بایستی از طرف شرکت آب و فاضلاب استان حل شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان نیز در سخنانی کمبود اعتبارات را یکی از دغدغه های ادامه این پروژه خواند و گفت: تاکنون 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان جذب شده است.

 

قاسم محمدی به گذشت نزدیک به یک دهه از کلنگ زنی این پروژه در استان اشاره کرد و گفت: علیرغم کمبود اعتبارات، عدم همکاری مسئولان وقت موجب عقب ماندگی این پروژه شده است.

 

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته روند اجرایی این پروژه قوت گرفته است، گفت: فاز نخست این پروژه همزمان با برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان زنجان به بهره‌برداری می رسد.

 

کد خبر 987418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha