ترویج عرفان الهی در جامعه با پیروی از بزرگان دین میسر می شود

احسانی با بیان اینکه جامعه علمی، دانشگاهی و حوزوی در آینده بیشتر فقدان آیت الله فاضلیان را درک خواهد کرد، گفت: آیت الله فاضلیان شخصیت برجسته ای بود که همواره در تربیت طلاب زحمات فروانی کشیدند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان عالمان ربانی را وارثان انبیای الهی دانست و گفت: اگر انسان ها دانش دین را به معنای واقعی دریافت کرده و فهم عمیق را در کنار برجستگی های معنوی به دست آورده باشند، می توانند نقش برجسته ای در جامعه ایفا کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه عالمان ربانی همه ابعاد وجودی دین اعم از ظاهر و باطن و فردی و اجتماعی را تبیین می کنند، افزود:  نقش عالمان دینی در جامعه نقش اسوه و الگو  است.

 

وی اظهار داشت: آیت الله سید «رضا فاضلیان»  عالم بزگواری بودند که  که سالیان متمادی در درس عالمان ربانی  زیادی تربیت کردند و همواره در تربیت طلاب زحمات فروانی کشیدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین با انتشار پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان(ره) را تسلیت گفت.

 

در بخشی از این پیام آمده است، رحلت مرحوم آیت الله حاج سید رضا فاضلیان استاد عرفان و اخلاق که از بزرگان انقلاب و عالمی مجاهد بودند؛  موجب تاسف و تالم شد.

 

اینجانب برای روح مطهر آن عالم وارسته رحمت الهی مسالت کرده و در گذشت آن فقید را به محضر رهبرمعظم انقلاب و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

 

کد خبر 987505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha