اجرای سومین مرحله طرح نذر قربانی در استان کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: سومین مرحله طرح نذر قربانی در استان کرمانشاه با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۴ تن گوشت گوسفندی در دو مرحله قبل با ارسال محموله گوشت های بسته بندی شده و ذبح گوسفند در ماه مبارک رمضان و ماه ذالحجه توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد:نذورات قربانی در این طرح خداپسندانه توسط ستاد هماهنگی کانون های فذهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه و با محوریت کانون های فعال در مناطق محروم، حاشیه ای و روستاهای اطراف کرمانشاه که به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند، توزیع می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه با اشاره به اجرای سومین طرح نذورات قربانی در ماه ربیع الاول،  افزود:  این طرح با ارسال ۱۲۰۰ بسته یک کیلو و نیمی گوشت قربانی از شهر مقدس قم، امروز صبح(چهارشنبه،۷آبان) با تحویل بسته ها به کانون های مجری در مناطق محروم و حاشیه ای شهر کرمانشاه آغاز  شده است.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: محموله نذر قربانی ماه ربیع الاول به وزن یک تن و ۸۰۰کیلو گرم عصر روز گذشته از شهر قم به کرمانشاه ارسال شده و طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه توسط۳۰ کانون فرهنگی هنری مساجد شهر کرمانشاه میان خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

کد خبر 987530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha