رتبه برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در ارزیابی عملکرد استانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد این اداره در سطح استان اصفهان بر اساس شاخص های ابلاغی سال ۱۳۹۸ خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل رتبه دوم ارزیابی عملکرد بر اساس شاخص های ابلاغی سال ۱۳۹۸ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سطح استان اصفهان به دست آورد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این اداره هر ساله همت خود را جهت تسهیل در ارائه خدمت به همشهریان و اصحاب فرهنگ و هنر و ارتقای شاخص های فرهنگی هنری این شهرستان قرار داده است.

 

ضابطی افزود: بی‌ شک اخذ رتبه دوم ارزیابی عملکرد در بین ۲۴ شهرستان استان اصفهان خود نشان از همکاری و همدلی مجموعه فرهنگی و خادمان این عرصه و همت همه همکاران اداره و هم افزایی فرهنگی در بین موسسات و نهادهای فرهنگی این شهرستان دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: ظرفیت فرهنگی هنری و قرآنی این شهرستان بسیار بالا است و با استفاده از این ظرفیت می توان در ایجاد نشاط اجتماعی و همدلی بین مردم و مسؤولین گام های مؤثرتری برداشت.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت، در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است.

 

کد خبر 987543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha