۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان خراسان شمالی اختصاص یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: امسال ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی اختصاص یافته است.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: اعتبارات اشتغال سال جاری نسبت به پارسال ۵۰ میلیارد تومان افزایش دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، اعتبار اشتغال این نهاد در سال گذشته را ۱۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سال گذشته موفق به اجرای سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی شدیم.

 

وی اظهار کرد: از مجموع اعتبارات سال جاری از میزان تبصره ۱۶، ۱۵۲ میلیارد تومان، از محل توسعه پایدار چهار میلیارد تومان و ۱۵ میلیارد تومان از محل صندوق امداد اختصاص یافت که تسهیلات به متقاضیان اشتغال پرداخت خواهد شد.

 

الهی راد افزود: از مجموع اعتبار تبصره ۱۶ نیز ۱۱۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده که برای این منظور دو هزار و ۳۵۶ پرونده تشکیل شده و به بانک ها نیز معرفی خواهیم کرد و تاکنون بیش از ۷۰۰ طرح که شامل ۳۲ درصد اعتبارات است، پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از مجموع اعتبارات اشتغال زا ۴۸ میلیارد تومان برای ساخت نیروگاه های خورشیدی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 987554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha