​۳۷ پروژه جهش تولید خراسان شمالی در بخش کشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۳۷ پروژه جهش تولید مربوط به بخش کشاورزی است.

«عبدالله یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ​۳۷ پروژه جهش تولید خراسان شمالی در بخش کشاورزی است، اظهارکرد: از مجموع این پروژه ها 6 پروژه در بخش دولتی است و 31 پروژه آن نیز در بخش خصوصی است.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: شهرک گلخانه ای امام رضا (ع)، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، احیاء و مرمت و بازسازی قنوات، اصلاح نژاد دام سبک، توسعه کشت و تکمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی، توسعه صنعت نوغانداری راز و جرگلان و مانه و سملقان از پروژه های بخش دولتی است.

 

وی اظهارکرد: 27 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای این 6 پروژه در بخش دولتی در نظر گرفته شده که از مجموع این میزان 23 میلیارد و 200 میلیون تومان سهم اعتبارات استان و مابقی سهم اعتبارات ملی است.

 

وی افزود: پرورش دام گاوشیری، پرورش گوسفند داشتی، پرورش گاو شیری، بسته بندی عسلی، بسته بندی زعفران، تولید خوراک دام، بسته بندی کشمش، ورمی کمپوست حیوانی، گلخانه گل و گیاه زیتتی، پرورش ماهی، گلخانه دارویی از جمله طرح هایی است که متقاضیان تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت دریافت خواهند کرد و همچنین از سه درصد سود از تسهیلات نیز برخوردار خواهند شد.

 

 

کد خبر 987561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha