بزرگان ادیان الهی نسبت به هتک حرمت پیامبر (ص) بی اعتنا نباشند

افتخاری با بیان اینکه نخبگان جوامع غربی نسبت به رفتار هتک حرمت پیامبر (ص) تذکر دهند گفت: انتظار می رود که بزرگان ادیان الهی نسبت به این رفتار بی اعتنا نباشند.

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: این اقدامات کار جدیدی نیست و از زمان پیامبر اکرم (ص) نیز وجود داشته است و وقتی مخالفان تمام عِده و عُده خود را به کار می گرفتند و در رسیدن به هدف خود موفق نبودند در جهت شکست و به چالش کشیدن انبیای الهی جنگ هایی را تحمیل می کردند و در نهایت با هجمه فرهنگی و تبلیغی حرکت می کردند.

 

نماینده مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنها تلاش می کردند با غوغاسالاری افراد را مدتی ذهن شان را به بازی بگیرند و سرپوشی بر شکست های خود از این راه بگذارند.  

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  گفت: اهانت رییس جمهور فرانسه نیز اقدام جدیدی نیست و این موضوع نشان دهنده ضعف دولت فرانسه است.

 

افتخاری خاطرنشان کرد: در حقیقت این رفتار آنها نشان دهنده عدم صداقت آنها در بیان مطالبی که به عنوان آزادی بیان مطرح می کنند، و نشان می دهد ادعاهایی که آنها در دموکراسی، عدالت و آزادی بیان دارند، دروغی بیش نیست و ضد آنچه می گویند را عمل می کنند؛ این رفتار آنها موجب می شود تا در  آینده ای نزدیک اعتماد عمومی مردم را از خود سلب کنند.

 

افتخاری اظهار کرد: ممکن است مردم آنها چند روزی فریب بخورند اما به هر حال همچنان که مخالفان پیامبر باقی نماندند و همواره شاهد نورانیت پیامبر اکرم (ص) هستیم و این نورانیت چشم خفاشان را کور می کند، هتاکان به پیامبر اکرم (ص) امروز نیز باید بدانند در آینده ای نه چندان دور واقعیت و چهره دولتمردان آنها (فرانسه و سایر کشورهایی که در این رفتار سهیم هستند)، آشکار می شود.

 

وی گفت: اهانت به پیامبر اکرم (ص) اهانت به جایگاه نبوت است یعنی هتک حرمت حضرت محمد (ص) اهانت به جایگاه حضرت عیسی(ع)، حضرت ابراهیم (ع) و حضرت موسی (س) است. انبیای الهی برای هدایت بشر آمدند و دلسوز بشر بودند. در حقیقت اهانت به انبیای الهی اهانت به بشریت است و انتظار می رود نخبگان جوامع غربی نسبت به این رفتار ساکت ننشینند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و به دولتمردان تذکر داده و افکار عمومی را روشن کنند.

 

وی افزود: رفتار نخبگان در برابر هتک حرمت رسول گرامی اسلام (ص) نشان دهنده آزادگی نخبگان این جوامع است، در غیر این صورت آنها نیز رفتار هتک حرمت دولتمردان خود را تایید کردند.

 

افتخاری گفت: کشورهای اسلامی برخی موضع گیری های تند، معتدل و یا برخی نیز مزدور بودند که در این زمینه سکوت کردند. باید مردم، دولتمردان و مسئولان کشورهای اسلامی در آستانه ولادت پیامبر اکرم (ص) ساکت ننشینند و تمام مذاهب نسبت به این رفتار واکنش لازم را نشان دهند و این انتظار می رود که بزرگان ادیان الهی نسبت به این رفتار بی اعتنا نباشند.

کد خبر 987574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha