راه حل اصلی مشکلات اقتصادی، تقویت قدرت درونی کشور است

حجت الاسلام خاص امیری، گفت: با تقویت قدرت درونی کشور می توان بخشی از مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شرط اول برای پیروزی در جنگ اقتصادی؛ مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و دلسوزی عمیق برای گرفتاری مردم است.

 

وی افزود: با مدیریت جهادی و تکیه بر نخبگان جوان دارای روحیه انقلابی، تهدید و تحریم تسلیحاتی را به فرصت توانمندی و خودکفایی نظامی، از جمله در صعنت موشکی تبدیل نمودیم.

 

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد: دشمن با سرنگونی پهباد جاسوسی «گلوبال»، در خلیج فارس به اوج ذلت رسید و جلوه ای از روحیه انقلابی و اقتدار نظامی ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشتیم.

 

حجت الاسلام خاص امیری تاکید کرد: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی  است زیرا استکبار جهانی قصد دارد بر تحریم ها بیافزاید، ولی تحریم های یک طرف قضیه هستند زیرا عمده مشکلات، در داخل کشور است که باید حل و فصل شود.

 

وی در پایان گفت: مردم باید با اتحاد و همدلی مانع از نفوذ دشمنان به خاک ایران و خانه هایشان شوند همانطور که می دانیم مشکلات اقتصادی هر چند وقت یکبار در کشور تشدید می شود هرچند سخت است اما می توان با کمی تدبیر برآن غلبه  و مانع از شادی دشمنان شد. 
 
 

کد خبر 987590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha