«مجلس العلماء» کشمیر اظهارات اسلام هراسانه رئیس جمهوری فرانسه را محکوم کرد

«مجلس العلماء» جامو و کشمیر به ریاست «میرواعظ مولوی محمد عمر فاروق» اظهارات اسلام هراسانه «ارئیس جمهوری فرانسه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « kashmirreader»، «مجلس العلماء» جامو و کشمیر به ریاست «میرواعظ مولوی محمد عمر فاروق» اظهارات اسلام هراسانه «امانوئل مکرون»،رئیس جمهری فرانسه را به شدت محکوم کرد.

 

«مجمع العلماء» که مجموعه ای از تشکل های مذهبی جامو و کشمیر است در این باره گفت: اظهارات رهبر فرانسه در مورد اسلام که صلح ، انسانیت و رحمت از ارزش های ذاتی آن است  جهل وی در مورد اسلام را آشکار می کند.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی این گروه آمده است: برای صلح جهانی بسیار تاسف آور و خطرناک است که چنین سخنان تحریک آمیز از جانب یک دولت بیان می شود.

 

این بیانیه می افزاید: تحت پوشش آزادی بیان ،مطالب کفرآمیز و کاریکاتورهای موهن به مقدسات با کمترین توجه به درد و غم و اندوهی که برای میلیون ها مسلمان در سراسر جهان و کسانی که برای پیامبر اکرم (ص) ارزش قائل هستند به راحتی بیان می شوند و افراد و گروه ها تشویق به ارائه چنین مطالبی می شوند.

 

از زمان انتشار کاریکاتورهای کفرآمیز توسط مجله فرانسوی شارلی ابدو در سال 2015 و بازنشر آن در سال جاری میلادی به نظر می رسد که اغلب یک تلاش عمدی و خصمانه صورت می گیرد تا احساسات مسلمانان در سراسر جهان را آزار دهد.

 

«مجمع العلماء» در این باره گفت: مسلمانان جامو و کشمیر در مورد چنین مسئله حساس با جهان اسلام همبستگی دارند و تلاش برای بدنام کردن اسلام یا پیامبر محبوب اسلام به هر قیمتی دفع خواهد شد.

کد خبر 987628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha