۱۶۸ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می شود

جویبان گفت: توزیع برنج هندی تنظیم بازار از روز گذشته به میزان ۱۶۸ تن در مراکز منتخب شهر بیرجند و سایر شهرستان ها آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «الیاس جویبان» امروز (۷ آبان) به رسانه های گروهی اعلام کرد: توزیع برنج هندی تنظیم بازار از روز گذشته به میزان 168 تن در مراکز منتخب شهر بیرجند و سایر شهرستان ها آغاز شده است.

 

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت هر کیسه 10 کیلوگرمی برنج هندی 1121 تنظیم بازار 152 هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است، گفت: این مقدار برنج  در ۱۱شهرستان استان توزیع می شود.

 

 

جویبان با بیان اینکه از این مقدار برنج، 111 تن سهمیه اختصاصی به 10 شهرستان دیگر استان است؛ همچنین با اشاره به اینکه مراکز عرضه برنج به منظور دسترسی تمامی شهروندان از سوی اتحادیه مربوطه از مناطق مختلف مرکز استان انتخاب شدند؛ گفت: 20 مرکز منتخب در مرکز استان برای توزیع مناسب برنج پیش‌بینی شده است.

 

 

وی ادامه داد: همچنین  تصمیم گیری در خصوص نحوه توزیع و جامعه هدف مورد نظر در سایر شهرستان ها بر عهده کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان است.

 

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع 300 تن مرغ منجمد تنظیم بازار نیز خبر داد و گفت: 25 واحد در مرکز استان و مراکز منتخب در سایر شهرستان ها به منظور تعدیل قیمت مرغ  در نظر گرفته شده است.

 

 

جویبان قیمت هر کیلو مرغ منجمد تنظیم بازار برای مصرف  کنندگان را 15 هزار تومان عنوان کرد.

 

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پایان گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می توانند با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان تماس حاصل و موضوع را گزارش کنند.

کد خبر 987630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha