اعلام آمادگی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری برای حضور در جشنواره مدهامتان کردستان

مدیرکانون فرهنگی هنری چهاریارنبی شهرستان سنندج از اعلام آمادگی جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره مدهامتان استان خبر داد و گفت: این کانون با ۳۳۰ عضو در این مسابقات مشارکت خواهد کرد.

حسن رنجبر مدیرکانون فرهنگی هنری چهاریارنبی شهرستان سنندج امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره مدهامتان در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، کانون چهاریارنبی سنندج نیز برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای کانون در مرحله کانونی برای شرکت در جشنواره مدهامتان شرکت کرده‌اند، افزود: شرکت کنندگان کانون چهار یارنبی آماده شرکت در مرحله شهرستانی و سپس استانی هستند.

 

رنجبر اعلام کرد: این جشنواره در رشته‌های اذان، قرائت نماز و ترتیل قرآن کریم برگزار می‌شود و اعضای این کانون نیز برای شرکت در این دوره از مسابقات آمادگی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری چهاریارنبی ازسال  ۸۲ تاسیس شده و۳۳۰عضو دارد، عنوان کرد: این کانون فرهنگی در زمینه قرآنی با ۳ مربی قرآن خواهر و ۳ مربی برادر، کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، قرائت، حفظ، و مفاهیم قرآنی را در طول سال برگزار می‌کند.

 

چهاردهمین دوره جشنواره «مُدهامتان» در سطح کانون‌های مساجد استان کردستان برگزار می‌شود که براساس اعلام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان، فراخوان این جشنواره از ۱۶ شهریورماه در استان اعلام شده و علاقمندان تا ۳۰ آذرماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

 چهاردهمین دوره جشنواره مُدهامتان به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و در رشته‌های تلاوت نور (ترتیل)، قرائت نماز، اذان و مکبری(ویژه آقایان) برگزار می‌شود.

کد خبر 987644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha