یک آران و بیدگلی جانشین حسن رنگرز در وزارت ورزش شد

وزیر ورزش و جوانان، در حکمی «مهدی مبینی» را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی این وزارت خانه منصوب کرد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، وزیر ورزش و جوانان، در حکمی مهدی مبینی ورزشکار آران و بیدگلی را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی این وزارت خانه منصوب کرد‌.

 

در حکم مسعود سلطانی فر به مبینی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی » منصوب می شوید.

 

مهدی مبینی از ورزشکاران آران و بیدگلی و از مدیران وزارت ورزش و جوانان‌ و قهرمان ملی دوومیدانی ایران است که پیش از این سرپرست فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران بود و با حکم جدید وزیر ورزش، جایگزین «حسن رنگرز» قهرمان کشتی ایران و جهان در وزارت ورزش شد.

 

نایب ‌قهرمانی مسابقات پرش با نیزه بازی‌های غرب آسیا تهران سال ۱۳۷۶، عنوان سوم مسابقات بین‌المللی دهه فجر در رشته پرش با نیزه، عضو تیم‌های ملی دوومیدانی جوانان و بزرگ‌سالان ایران سال‌های ۷۰ تا ۷۶ و سمت‌ هایی همچون سرپرست فدراسیون‌ های دوومیدانی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، گلف و تیر‌اندازی، دبیر فدراسیون ورزش سه ‌گانه، معاونت دفتر امور مشترک فدراسیون ‌های ورزشی، رییس انجمن دوومیدانی کارگران ایران، عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی ایران و معاونت امور باشگاه ‌های وزارت ورزش و جوانان ایران و سرپرست اداره تربیت بدنی کاشان در کارنامه این مدیر ورزشی دیده می شود.

 

خبرگزاری شبستان برای این مدیر ورزشی در سمت جدید آرزوی موفقیت می کند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است.

کد خبر 987652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha