کمک به سیل زدگان گلستان نماد وحدت عملی در جامعه اسلامی بود

ملک شاهکوهی گفت: کمک رسانی مردم به سیل زدگان و مشارکت مردم گیلان در ساخت ۱۰۰ واحد سیل زده گمیشان نماد وحدت عملی در جامعه اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی شاهکوهی» ظهر امروز(چهارشنبه 7 آبان) در یادواره شهدای خدمت اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: شهدا جان خود را در کف دست گرفتند و برای میهن و آسایش ما از تمام هستی خود گذشتند.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: 600 شهید اهل تسنن در استان گلستان در مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیدند و  با خون خود از مرز های این کشور صیانت کردند.

 

ملک شاهکوهی بیان کرد: به واسطه روحیه ایثارگری است که در سال گذشته شاهد یاری مردم استان های دیگر به مردم سیل زده استان گلستان بودیم و مردم استان گیلان برای ساخت 100 واحد مسکونی در گمیشان اقدام کردند و این خود یک وحدت عملی در جامعه اسلامی است.

 

وی افزود: وحدت امت اسلامی یک پیام دارد و آن این است که در زمان سختی و بحران باید در کنار هم بایستیم و به همدیگر یاری برسانیم، امروز استکبار جهانی در رأس آنها شیطان بزرگ و سگ حلقه به گوش آن رژیم صهیونیستی در تلاش هستند که وحدت شیعه و سنی را هدف قرار  دهند و هر کسی در این مسیر آب به  آسیاب دشمن بریزد خائن است.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه همه ما باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، یادآور شد: معیار و عمود خیمه شیعه و سنی مقام معظم رهبری است و اگر به سخنان ولی فقیه گوش نکنیم آسیب می بینیم و در جبهه باطل قرار می گیریم.

 

ملک شاهکوهی بابیان اینکه برای ایجاد حکومت ولایی و اسلامی خون دادیم، تصریح کرد: سرهای بریده شده در کردستان و زنده به گور کردن کودکان ما توسط اشرار و منافقان بهایی بود که برای امنیت کشور پرداختیم و اخیراً نیز در سوریه و عراق شاهد جنایت های استکبار و گروه های تکیفیری هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای انقلاب اسلامی شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هیچ کسی حق ندارد به خاطر خون بهایی که جمهوری اسلامی ایران پرداخت کرده در زمین آمریکا، اسرائیل و عربستان خبیث بازی کند.

 

کد خبر 987686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha