برگزاری مراسم عزا و عروسی ممنوع است

مدیرکل سیاسی و انتخابات لرستان با تاکید بر ضرورت همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، گفت: برگزاری مراسم و تجمع های مانند عزا، عروسی همه در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی ممنوع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علیرضا بیرانوند» امروز(7 آبان) در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا اظهار داشت: مصوبات ستاد استانی کرونا شامل همه مناطق شهری و روستایی است.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات لرستان با اشاره به برگزاری مراسم عروسی و عزا ددر مناطق روستایی، افزود: با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا ویروس، هرگونه مراسم جشن ازدواج و مراسم عزاری می تواند بستر شیوع بیشتر این بیماری باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: دهیاران موظف هستند برگزاری مراسم و بی‌توجهی نسبت به اعمال محدودیت ها از سوی برخی افراد را به بخشداران و نیروی انتظامی اعلام کنند.

 

بیرانوند با اشاره به اینکه هم اکنون چهار شهرستان استان لرستان در وضعیت فوق حاد ناشی از شیوع بیماری کرونا قرار دارند، گفت:همراهی مردم برای کنترل بیماری ضروری است.

 

وی با بیان اینکه سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا ۱۰ برابر شده است، ابراز کرد: باید این وضعیت نگران کننده را به نحوی مدیریت کرد که به بحران و فاجعه انسانی تبدیل نشود.

 

بیرانوند با بیان اینکه مردم باید پای کار باشند، گفت: در صورت تشدید محدودیت‌ها و رعایت شهروندان، تعداد مبتلایان شهرستان تا ۲ هفته آینده کاهش می یابد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با اشاره به ظرفیت محدود مراکز درمانی، گفت: توجه مسئولان به اجرای مصوبات ستاد کرونا و همراهی مردم بستر کنترل و مهار این بحران است.

 

کد خبر 987696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha