آخرین وضعیت کرونا در کاشان و آران و بیدگل/۵۶ بستری جدید و فوت ۳ بیمار کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید حاد تنفسی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید حاد تنفسی در کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند که ۴۸ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۸ نفر در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل پذیرش شده اند و طی این مدت سه بیمار هم فوت شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مجموع بستری های این دو بیمارستان را ۳۴۲ بیمار حاد تنفسی عنوان کرد و افزود: در مجموع  ۶۲ بیمار در بخش مراقبت های ویژه این دو بیمارستان بستری هستند.

 

مروجی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۴ هزار و ۹۰ نفر به مراکز  بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و ۵ هزار و ۴۰۱ بیمار حاد تنفسی تاکنون از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل ترخیص شده اند.

 

این مسؤول، مهم ترین راه مبارزه با کرونا را قطع زنجیره شیوع آن دانست و افزود: شهروندان باید ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، از تردد در مکان ‌های شلوغ و پر ازدحام جدا خودداری کنند تا به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند./

 

کد خبر 987708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha