حمایت از ازدواج آسان یکی از فعالیت های بسیج سازندگی است

محترمی گفت: حمایت از ازدواج آسان و کمک به زوج های جوان برای شروع زندگی مشترک یکی از فعالیت های بسیج سازندگی است.

«امید محترمی» با تاکید بر اهمیت ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن زمینه برای ازدواج جوانان به ویژه خانواده های نیازمند و محروم جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: یکی از عرصه هایی که بسیج سازندگی در طی چند سال اخیر به آن ورود پیدا کرده بحث حمایت از ازدواج آسان جوانان است که بسیج سازندگی با انجام اقدامات مختلف در این عرصه پیشگام بوده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اهدای ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت، افزود: امید است با اینگونه فعالیت ها بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ ازدواج برداشته و کمک حال نیازمندان و محرومین باشیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از تولید ملی بیان کرد: حمایت همگانی از تولیدات داخلی یک وظیفه و رسالت مهمی است که ما با تهیه جهیزیه از تولیدات داخلی علاوه بر لبیک به منویات مقام رهبری در راستای ازدواج آسان نیز تلاش می کنیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: امسال نیز که رهبر انقلاب شعار سال را تحت عنوان جهش تولید نامگذاری کرده اند فصل نوینی برای بسیج سازندگی رقم خورده و برای تحقق شعار سال در ابعاد گسترده ای ورود پیدا کرده ایم.

 

محترمی تامین جهیزیه برای جوانان را از اقدامات مهم بسیج سازندگی در این راستا دانست و گفت: در طول یکسال گذشته و به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بیش از یک هزار و ۱۰۰ سری در سطح استان تهیه و توزیع شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه در ایام مختلف و مناسبت های گوناگون در طول سال، تعدادی از جهیزیه تهیه می شود که در اختیار جوانان مورد هدف قرار می گیرد، گفت: در آستانه هفته وحدت نیز ۵۰ سری جهیزیه تامین و در بین افراد مورد هدف توزیع شد.

 

کد خبر 987736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha