کتاب «ضیافت حقیقی» به چاپ هفتم رسید

چاپ هفتم کتاب «ضیافت حقیقی» مجموعۀ سخنرانی‌های آیت‌الله استاد محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ کتاب  «ضیافت حقیقی»  مجموعة یازده سخنرانی استاد محمد شجاعی دربارة ماه مبارک رمضان، آداب رفتاری، روزة حقیقی، مباحث معرفتی مربوط به روزه، و شرایط و آداب صحیح روزه‌داری است که در دهة شصت ایراد و بارها از شبکة قرآن صدای جمهوری اسلانی ایران پخش شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

ترغیب مؤمنان به عبادت مخلصانه و راهنمایی برای بهره‌گیری کامل از ایام و لیالی ماه مبارک، به‌ویژه شب‌های قدر، به‌منظور تقرب به درگاه خداوند و برخورداری از نعمات معنوی در دنیا و آخرت از اهداف ایراد این سخنرانی‌ها و، در ادامه، انتشار آن بوده است. "معنای عبودیت"، "صدق در اعمال"، "شرایط روزة صحیح"، "ظاهر و باطن روزه"، "روزه‌داری خواص: مبطلات قبولی روزه"، "صاحب خانه خداوند است: تذکراتی برای صیام"، "تذکراتی در باب تلاوت قرآن و دعا"، "درک شب‌های قدر"، "شب 19 ماه مبارک رمضان: حضور، تضرع"، "شب 21 ماه مبارک رمضان: وصیت علی(ع)، گفتگوی موسی(ع) با خداوند"، "دربارة عیدفطر و حفظ رقت قلبی که در ماه مبارک عاید شده است" عناوین فصول این مجموعه است.

چاپ هفتم این اثر در 176 صفحۀ وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 27.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

 

کد خبر 987772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha