۲۱۵ بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد/ فوت ۷ نفر

مهدی زاده گفت: ۲۱۵ بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» ظهر امروز (۷ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی از ۳۰۹ نمونه آزمایش کرونا، ۲۱۵ مورد مثبت جدید شناسایی شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این بیماران کرونایی جدید شناسایی شده تعداد ۵۷ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری و ۱۵۸ نفر از افراد سرپایی بوده اند.

 

وی ادامه داد: ۴۹ نفر از مبتلایان جدید شناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۴۵ نفر قاین، ۲۳ نفر فردوس، ۱۷ نفر سرایان، ۱۵ نفر درمیان، ۹ نفر خوسف، شهرستان‌های سربیشه، نهبندان و زیرکوه هرکدام پنج نفر و یک نفر مربوط به شهرستان بشرویه است.
 

 

مهدی زاده با اشاره به اینکه ۳۷۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: تاکنون از این تعداد ۲۳۰ بیمار مبتلا قطعی به کرونا هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه ۳۸ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: حال هفت نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

 

وی تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته با فوت هفت نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا، آمار فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی به ۲۷۴ مورد رسید.

کد خبر 987774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha