اطلس زنان و خانواده در استان گلستان تهیه شد

عابدی از تهیه اطلس زنان و خانواده در استان گلستان خبر داد و گفت: این اقدام کار مشترکی بود که با حضور بانوان دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قدرت الله عابدی» عصر امروز(چهارشنبه 7 آبان) در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: در جلسه قبلی شورای برنامه ریزی تاکید شد که موضوعات و مواردی که نیاز است در لایحه بودجه پیگیری شود به استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با بیان اینکه تعدادی از دستگاه های اجرایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این ایام نشست هایی را برگزار کردند، ادامه داد: اعداد و ارقام به سازمان برنامه ریزی و بودجه ارسال می شود و براساس آن اعتبارات برای پروژه های مختلف در استان اختصاص پیدا می کند.

 

عابدی تاکید کرد: اطلس زنان و خانواده در استان گلستان تهیه شده و این اقدام کار مشترکی بود که با حضور بانوان دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت انجام شد.

 

وی ابراز داشت: در اطلس زنان و خانواده 195 شاخص در استان شناسایی شده و برای نخستین بار در درگاه سیمابر توانستیم آمارهای حوزه زنان و خانواده را طراحی کنیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  تصریح کرد: این سند استانی برای مجموعه محققانی که در حوزه بانوان و خانواده فعالیت دارند تهیه شده است.

 

عابدی با بیان اینکه در حوزه شاخص های عدالت جنسیتی یک سری تکالیف و ماموریت ها برای دستگاه های ملی تعریف شده است، بیان کرد: در کارگروه بانوان خانواده در استان به این موضوع پرداخته شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت بانک های استان در جهش تولید، گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت های دستگاه های اجرایی از ظرفیت بانک های عامل تفاهم نامه مشترکی منعقد خواهد شد.

 

کد خبر 987793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha