توهین به پیامبر اکرم(ص)، نیرنگی جدید و از برنامه های صهیونیست است

باقری گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص)، نیرنگی جدید و از برنامه های صهیونیست است که جامعه بشریت و جهانیان را زیر سوال برده است.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: توهین دوباره به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) از سوی رئیس جمهور فرانسه، اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام، اهانت به جامعه بشریت و همه انبیاء و مکاتب آسمانی است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: هدف اصلی دشمنان کاهش محبوبیت پیامبر اکرم (ص) نیست و آنان برای رسیدن به اهداف شوم خود این توهین ها را دنبال می کنند.

 

وی بیان کرد: حمله های مختلف دشمنان به رسول اکرم(ص)، ناشی از به بن بست رسیدن دشمن در برابر اسلام و مسلمانان است و نشان از درماندگی آنان در برابر اسلام و مسلمانان است.

 

باقری گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص)، نیرنگی جدید و از برنامه های صهیونیست است که جامعه بشریت و جهانیان را زیر سوال برده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اضافه کرد: توهين به مقدسات اسلام برای كمرنگ كردن حضور مسلمانان در میادین مختلف برای چندمین بار اتفاق افتاده است و نبايد در برابر اين توهين و هتك حرمت خاموش و ساكت باشیم.

 

وی با تاکید بر محکوم کردن این کوته فکری دشمنان در توهین به رسول اکرم، محمد مصطفی(ص) یادآور شد: همه مسلمانان جهان بايد در برابر اين هتک حرمت بایستند و اعتراضات خود را اعلام کنند و در این بین کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا همگام با سراسر کشور، به عنوان دستگاهی فرهنگی دینی به شدت این توهین را محکوم می کند.

کد خبر 987837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha