اهانت به پیامبر(ص) اهانت به تمام ارزش های والای انسانی و الهی است

احسانی گفت: اهانت به پیامبر(ص) که پیام آور صلح ، دوستی، محبت ،آزادگی وخوبیهاست اهانت به تمام ارزشهای والای انسانی والهی است.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد (ص) و سابقه آنها در این امر ذلیلانه گفت: اروپایی‌ها حتی به شعارهای پوشالی خود نیز مقید نیستند چراکه در این شعارها مدعی احترام به عقاید و مذاهب دیگران هستند ولی در عمل اینگونه نیست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه توهین نشریه فرانسوی به مقدسات مسلمین و پیامبر اکرم (ص) نشان از ناتوانی استکبار جهانی در مقابل حقانیت اسلام است، افزود:  اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بعد از گرایش زیاد مردمانشان به دین مقدس اسلام و عدم اقناع آنها رو به سوی اهانت به مقدسات مسلمین آوردند که این نشان می‌دهد آنها در مقابل حقانیت اسلام ناتوان هستند.

 

وی اظهار داشت: اهانت به پیامبرگرامی در سرزمینی که ادعای مهد، آزادی بیان و دموکراسی را دارد نقض فاحش آزادی بیان وحقوق شهروندی است چرا که توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد نفرمسلمان با کدام معیار حقوق شهروندی و دموکراسی و آزادی بیان همخوانی دارد.

 

احسانی گفت: اهانت به پیامبر (ص) که پیام آور صلح و دوستی ، محبت ،  ازادگی و خوبیهاست اهانت به همه ارزشهای والای انسانی والهی می باشد پیامبری که با تعالیم نورانی خود بساط جهل و خرافه و کج اندیشی رابرچید درجهالت مدرن امروزی مورد اهانت کج اندیشان قرار می گیرد.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: بی تردید اینگونه اقدامات  بی شرمانه در راستای ترس و وحشت از گسترش تعالیم الهام بخش پیامبرگرامی واسلام عزیزمی باشد .

کد خبر 987904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha