هتاکی به پیامبر مهربانی در جهت اختلاف افکنی و ایجاد تنش در جامعه است

ناهیدی فرد گفت: مردم مسلمان جهان باید با تکیه بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی برابر دشمنان که هدفشان اختلاف افکنی و ایجاد تنش در جامعه اسلامی است، بایستند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اقدام نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور از پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: این قبیل اقدامات موهن که تا پیش از این نیز چندین نوبت دیگر اتفاق افتاده بود، به منظور اختلافافکنی و ایجاد تنش در جامعه اسلامی است .

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: دشمنان اسلام با این گونه جسارت ها سعی در مکدر نمودن چهره تابناک اسلام و پیامبر عظیم الشأن این دین آسمانی دارند، اما برخلاف مقاصد پلیدشان، این اقدامات که متاسفانه و به ظاهر در قالب آزادی بیان صورت می گیرد گردوغباری بیش نیست و بر آستان خورشید وار و نورانیت جاودان آن حضرت اثری نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی مردم مسلمان در سراسر جهان باید با تکیه بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی، سعی در معرفی مولفه‌های مختلف فرهنگ دینی به جهانیان نمایند.

 

وی بیان کرد: بدون تردید در شرایطی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا در مصاف با اسلام عزیز، موج بیداری و مقاومت اسلامی، دچار شکست‌های راهبردی شده و از چهره‌سازی‌ و جریان‌سازی‌ بدلی برای مخدوش کردن چهره تابناک اسلام عاجز مانده‌اند، در صدد برآمده‌اند تا با نقشه انتقام شکست‌های جبران ناپذیرشان را این بار در این گونه اقدامات موهن و ضد انسانی بگیرند.

 

گفتنی است، نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» طی روزهای گذشته کاریکاتورهای توهین‌آمیزی را نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) منتشر کرد که با حمایت رییس ‌جمهوری فرانسه همراه شد. 

 

«امانوئل مکرون» رییس‌جمهوری فرانسه یکشنبه ‌شب در پیامی توییتری نوشت: ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما با روحیه‌ای صلح‌جویانه به همه تفاوت‌ها احترام می‌گذاریم. ما گفتار نفرت‌پراکنانه را نمی‌پذیریم و از گفت‌وگوی عقلانی دفاع می‌کنیم. ما همیشه در طرف کرامت انسانی و ارزش‌های جهان شمول خواهیم ماند.

 

کد خبر 987945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha