نخستین مرکز آی سی تی محور کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه اندازی شد

ثناگومطلق با اعلام خبر راه اندازی نخستین مرکز آی سی تی محور کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: برخورداری از شهرک تخصصی نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد صادرات محور و ایجاد اشتغال پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز « نادر ثناگو مطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی نخستین مرکز  ICTI کشور در منطقه ویژه اختصاصی پیام گفت: فرودگاه پیام با توجه به سال جهش تولید، رویکردهای جدید و اهداف بلند مدت در کل کشور نخستین مرکز  ICTI می شود. 

 

مدیرعامل ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز با اشاره به چشم انداز این منطقه برای راه اندازی شهرک تخصصی فناوری اطلاعات افزود: برخورداری از شهرک تخصصی نوآوری و فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد صادرات محور و ایجاد اشتغال پایدار است. 

 

به گفته ثناگومطلق از اهداف بلندمدت این طرح، ارائه خدمات در فرودگاه پیام، ایجاد اشتغال پایدار ، دستیابی به روز و سریع به فناوری ارتباطات و اطلاعات با رویکرد صادرات محور است.

 

مدیرعامل ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز متذکر شد: تا هفته آتی، فاز چهارم منطقه اقتصادی پیام راه اندازی می شود و این امر در راستای توسعه فعالیت ها در بخش آی تی و آی سی تی است. 

 

 

کد خبر 987951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha